3.20.2006

TRIPÁDEME AS TRIPAS!

teño un problema estomacal
as tripas non me fan ighual
cás dos demais que diçen ghroar!
con un reghusto de hard-core
non sei si é por comer cachelos
ou çenar lacón con ghrelos
ouh non!
si eu sempre fun home de lei
mamaíña dime por qué
as miñas tripas falan o ghallegho
e por máis que eu fagha
por máis que eu arrenegho
i lles respondo:"ai don espik inghlís"
as condenadas
non paran de pedir:
"arroç con chícharos!
patacas novas!
repolos de betanços
e mais çebolas!"

cando me poño a lighar
e a raparigha a punto está
en canto baixo os pantalóns
sacan un tema de conversaçión
e como teñen tanta labia
a raparigha ponse en babia
ouh non!
se virghen hei permañeçer
mamaíña dime por qué

-ghaliçia çeibe!
-hostia!!!
-poder popular!
-mecaghoindiós!!!
-en ghaliçia en ghallegho!
-ghaliçia non é españa!

e cando me poño a caghar
e no momento máis cruçial
preghúntanme sin compasión
quén son de ónde veño i ónde vou
con semeghante moghollón
sempre perdo a conçentraçión
ouh non!
si de estreñido hei morrer
mamaíña dime por qué

Sem comentários: