3.20.2006

MUIÑEIRA'S WAY OF LIFE!

"a vida é unha muiñeira
ai lalelo ai lalalo
de luç y de color
e todos nesta muiñeira
ai lalelo ai lalalo
imos de punta ou de tacón
llíghighi! chimpirinchín!"

ai lalalelo ai lalalá
escomeçémo-la pandeirada
escomençémo-lo baile xa
axudaime que desta gharghanta
eu sólo non me podo axudar
que desta miña gharghantiña
salte o aturuxo da verdá
de manoeliño e maruxiña
de manoel e maruxá
que eu ben chorar chorar chorei
pero aghora xa me fartei
de ve-los séculos xirar
na mesma roda ai a beillar beillar beillar
que isto é o muiñeira's ghüeioflaif!

démoslle outra voltiña máis
á noria-historia extra-ofiçial
á intrahistoria dos nosos pais
que non sale nos manuais
démoslle outra voltiña máis
da cona á cova e volta atrás
turbo-tacón-punta-tacón
no cu na cona e nos collóns
retorno eterno ó inferno humán
do noroeste peninsular
manoeliño e maruxá
deprendendo a beillar beillar beillar

ímoslle dá-la despedida
i a despedida lle imos dar
adiós á terra prometida
que para a tumba hai que emighrar
para unha tumba colectiva
cun epitafio en castelán:
"manuelito i marujita
descansen para siempre en paç
beillaron siempre mui arrente
uno del otro hasta el final
el conoçido comunmente
como 'baile del molinera's way of life'"

Sem comentários: