12.09.2005

Auto-crítica Xolda, Pontevedra.

O sábado pasado, día 3 de nadal, toquei cos Puta Miseria no pub Xolda de Pontevedra. Á espera das afotos, só podo meter aquí a única que aparece no Google por ese nome.


A crítica
Desta volta non é verbal, senón de memoria, parafraseada do que a fixo, o dono do local:
"Tío, como molou. O teu espectáculo é ideal para a nosa festa nudista do 31 de xaneiro".

Eu quedeivos a cuadros pero díxenlle que si (os Puta teñen reparos polo tamaño das pichas -das súas, por suposto-; eu vou sobrado).

A lista de temas
Suspiros de kaña
A maldiçión dos ghusanitos
a vida é unha muiñeira
Kastrapo Paghuer!
Cançión do vagho
Kero aghobiarte
Koito, ergho sum!
Maruxa
Nin mú
nin un can
Isto é Ghaliçia
Al(gh)ien

A miña sensación
Ao primeiro había pouca xente, porque non querían pagar os 3 euros da entrada. Contra o final do meu rollo e o principio do dos Puta, a sala encheuse. A min gustoume porque saíu unha variedade de concerto íntimo, onde o peso o levan máis as palabras ca o arruído que só se pode conseguir nun ambiente así.

As incidencias
Ao primeiro pensei que ía ser un rollo coma cando toquei cos Ratos de Porao, que os seus fans case me atacan. Vin un tipo todo tatuado que metía respeto. Logo o dono contoume que ¡era un fan meu! Díxolle que molaba e que o meu era para non perdelo e ¡sabía as letras todas! Logo cocémonos como de costume, encartamos o material e pa casa. Iamos saír de rachí o Costas dos Puta e mais eu por Vigo pero a cama foi máis forte. Para o 31 de xaneiro será.

A anterior (e a próxima)
Estiven onte con Berrobambán en Ortigueira, pero non tiven tempo de postalo.
A seguinte do Arremecághona é o 30 de nadal en Amil, preto de Pontevedra, no centro social, aí pola noitiña.
De Berrobambán e Vigo, o 21, no pub Esmorga, preto de Balaídos, aí polas 21:00.

Saúde e anarquía

Sem comentários: